Sunday, December 5, 2010

Temple's knights

5 comments:

  1. Hello, Shinju here, colega de forum de pe a-c. Am citit mai de mult Soul's Window si am vazut ca de atunci ai mai continuat. Linkul de pe a-c nu mai merge... As vrea sa recitesc din nou manga-ul si sa il dau si prietenului meu sa il citeasca... Unde il pot gasi?
    Bravo inca o data pt ce faci!

    ReplyDelete
  2. sal.
    sw a ajuns pe la 120 pg, dar asta s-a intamplat acum muuulta vreme. n-am mai desenat nimic la el de vreo 4 sau 5 ani.
    nu exista pe net. poate o sa pun o arhiva cu el aici pe blog.

    ReplyDelete
  3. sarumana :) . nu mai vrei sa continui? Sunt singura ca nu as fi singura care si-ar dori asta :)

    ReplyDelete
  4. neh, prea putini oameni care citesc bd-uri in rom din pacate. plus ca nici nu desenez suficeint de bine, nici n-am un scenariu bine pus la punct.

    ReplyDelete
  5. Gata. Am reusit sa o uploadez. E primul post (momentan)

    ReplyDelete